Rejestracja

Kogo zapraszamy do udziału?

Do udziału zapraszamy menedżerki jak i menedżerów, liderki i liderów, specjalistki i specjalistów w zakresie logistyki, transportu i spedycji, w tym również sieci producenckich, dystrybucyjnych, handlowych.

Kiedy i gdzie odbędzie się tegoroczne Forum?

11. Forum Kobiet w Logistyce odbędzie się w dniach 29-30 maja 2023 r. w hotelu Holiday Inn Resort w Józefowie k. Warszawy.

Co jest tematem głównym?

Hasło tegorocznego Forum brzmi „Excellence Together„.

Jak można zgłosić swój udział i jakie są koszty udziału?

Koszt udziału w dwudniowym Forum wynosi:

1670 PLN +23%VAT (w cenie zawarte są:  udział w dwóch dniach Forum, przerwy kawowe, lunch, udział w uroczystej kolacji; UWAGA! cena nie zawiera kosztów noclegu – informacje o możliwości rezerwacji noclegu znajdują się na 2 str. formularza zgłoszenia na Forum)

Zgłoszenia udziału można dokonać wypełniając formularz zgłoszenia, który można pobrać poniżej. Wypełniony formularz należy przesłać e-mailem na: forum@kobietywlogistyce.pl 

W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 535 448 544,

lub e-mailem: forum@kobietywlogistyce.pl 

PARTNER STRATEGICZNY 2023

PARTNER GŁÓWNY 2023

PARTNERZY 2023

PATRONI 2023

PATRONI MEDIALNI 2023