Kogo zapraszamy do udziału?
Do udziału zapraszamy menedżerki jak i menedżerów, liderki i liderów, specjalistki i specjalistów z branży logistyka, transport i spedycja, w tym również ze strony sieci producenckich, dystrybucyjnych, handlowych.
Kiedy i gdzie odbędzie się tegoroczne Forum?
12. Forum Kobiet w Logistyce odbędzie się w dniach 3 – 4 czerwca w hotelu Regent Warsaw Hotel w Warszawie.
Co jest tematem głównym?
Hasło tegorocznego Forum brzmi „IMPROVISUS – czyli witajcie w nieprzewidywalnym, niespotykanym i nagłym świecie”
Jak można zgłosić swój udział i jakie są koszty udziału?
Koszt udziału w dwudniowym Forum wynosi:
1790 PLN + 23%VAT
(w cenie zawarte są: udział w dwóch dniach Forum 3-4.06.2024, przerwy kawowe, lunche, udział w uroczystej kolacji;
*UWAGA! cena nie zawiera kosztów noclegu – informacje o możliwości rezerwacji noclegu znajdują się na 2 str. formularza zgłoszenia)
Zgłoszenie udziału można dokonać wypełniając formularz zgłoszenia, który pobierzesz poniżej. Wypełniony formularz należy przesłać e-mailem na adres: forum@kobietywlogistyce.pl
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 535 448 544,
lub e-mailem: forum@kobietywlogistyce.pl